مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 16:102024-01-10بين الملل

رسانه های صهیونیستی: نصرالله فردی باهوش و خطرناک است


رسانه های صهیونیستی با اشاره به اوضاع دشوار در شمال سرزمین های اشغالی، «سید حسن نصرالله» دبیر کل حزب الله لبنان را فردی باهوش و خطرناک توصیف کردند.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - رسانه های صهیونیستی گزارش دادند که در شمال سرزمین های اشغالی و خطوط نبرد چیزی به نام زندگی وجود ندارد و زندگی برای صهیونیست ها مختل شده است.

بر اساس این گزارش، در الجلیل نیز اوضاع اقتصادی نابسامان و مبهم است.

رسانه های صهیونیستی نوشتند که اوضاع در شمال سرزمین های اشغالی بسیار دشوار است و سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان شخصی بسیار باهوش و خطرناک است.

سید حسن نصرالله اخیرا در جریان سخنرانی خود گفت که مراکز نظامی رژیم صهیونیستی در مرز با لبنان، بارها از سوی رزمندگان مقاومت هدف قرار گرفته و نظامیان این رژیم از ترس حملات حزب الله گریخته اند.

وی افزود: مقاومت اسلامی لبنان در مدت سه ماه، بیش از 670 عملیات انجام داده و 48 موقعیت مرزی را بیش از یک بار هدف قرار داده است.

دبیرکل حزب الله لبنان با بیان اینکه از روز هشتم اکتبر (16 مهر) و تنها یک روز پس از آغاز عملیات طوفان الاقصی در غزه، وارد رویارویی با دشمن صهیونیستی شده ایم، تاکید کرد: حزب الله لبنان از این تاریخ و در امتداد بیش از یکصد کیلومتر بارها مواضع اشغالگران را هدف قرار داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه های صهیونیستی: نصرالله فردی باهوش و خطرناک است

رسانه های صهیونیستی: نصرالله فردی باهوش و خطرناک است