مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 دی 1402 ساعت 22:402023-12-29سياسي

مسئولین در عمل قدردان بصیرت مردم باشند


استاندار خراسان رضوی به مناسبت نهم دی ماه، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، در پیامی بر قدردانی عملی مسئولین از بصیرت مردم به وسیله خدمتگذاری تاکید کرد.

- ایسنا/خراسان رضوی استاندار خراسان رضوی به مناسبت نهم دی ماه، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، در پیامی بر قدردانی عملی مسئولین از بصیرت مردم به وسیله خدمتگذاری تاکید کرد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از استانداری خراسان رضوی، متن پیام یعقوبعلی نظری به مناسبت فرارسیدن نهم دی ماه بدین شرح است: نهم دی ماه روز تاریخی ثبت بصیرت ملت ایران و تجدید عهد با ولایت فقیه است.

فتنه 88 که در حقیقت تهاجم به باورها و اعتقادات مردم سلحشور ایران بود و با حمایت سردمداران نظام سلطه و صهیونیسم و خیانت سران فتنه صورت گرفت، درس ها و عبرت های بزرگ خود را برای همیشه فراروی ملت عظیم الشان ایران به ویژه جوانان فهیم و غیرتمند قرار داده تا در گذرگاه های سخت و پرخطر آینده، دشمنان قسم خورده و غارتگران کشور را به خوبی شناخته و هر اقدام خباثت آمیز را به شدت سرکوب نموده و آنان را در دستیابی به اهداف شیطانی خود مایوس کنند.

نهم دی به عنوان یک حماسه خودجوش و شگفت انگیز مردمی در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار شده و همواره بر پیشانی این سرزمین مقدس خواهد درخشید و در هر سال پیوند ناگسستنی ملت ایران با انقلاب، نظام و و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولین در عمل قدردان بصیرت مردم باشند

مسئولین در عمل قدردان بصیرت مردم باشند