مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 10:152024-01-07ورزشي

شکوری: هدف گروه نجوا کمک به ورزشکاران است


عضو گروه نیکوکاری جامعه ورزش ایران گفت: نجوا جامعه ای است که بیش از 200 ورزشکار قهرمان در دل خود دارد و در وهله اول هدف کمک به ورزشکاران ایران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، ابراهیم شکوری، عضو گروه نیکوکاری جامعه ورزش ایران در حاشیه حضور گروه نجوا در اصفهان اظهار داشت: به نمایندگی از نیکوکاری جامعه ورزش ایران در اصفهان حضور پیدا کرده و اکنون با همکاری پیش کسوتان اصفهان یک ورزشکار زندانی را آزاد کردیم.

وی ادامه داد: افتتاح یک مدرسه در یکی از مناطق محروم اصفهان، بازی دوستانه با بچه ها و افتتاح نجوا اصفهان با همکاری محرم نویدکیا و قاسم حدادی فر از دیگر برنامه های حضور در اصفهان است.

شکوری تصریح کرد: نجوا جامعه ای است که بیش از 200 ورزشکار قهرمان در دل خود دارد و در وهله اول هدف کمک به ورزشکاران ایران است، در آینده نیز می توان اتفاقات بهتری نیز رقم زد.

عضو گروه نیکوکاری جامعه ورزش ایران خاطرنشان کرد: از تمامی رشته ها و قهرمان ها در این جمع حضور دارند و به دنبال راه اندازی نجوا در تمامی استان ها هستیم؛ بنیاد نجوا کاملا مردمی و ورزشی است و به هیچ نهادی وابسته نیست و تلاش می کنیم به ورزش کشور کمک کنیم.

وی در پایان با اشاره به حادثه تروریستی کرمان گفت: شهید شدن مردم بی گناه در کرمان دل هر آزاده ای را به درد می آورد، از این اتف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکوری: هدف گروه نجوا کمک به ورزشکاران است

شکوری: هدف گروه نجوا کمک به ورزشکاران است