مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 19:352024-01-14سياسي

تجمع جامعه حقوقدانان هرمزگان در حمایت از مردم یمن


تجمع جامعه حقوقدانان هرمزگان در حمایت از مردم یمن در محکومیت جنایات آمریکا و انگلیس در گلزار شهدای گمنام بندرعباس برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، ظهر امروز یکشنبه حوالی ساعت 14 با جامعه حقوقدانان استان هرمزگان با همکاری بسیج جامعه حقوقدان هرمزگان در گلزار شهدا گمنام بندرعباس در محکومیت حمله آمریکا و انگلیس جنایتکار به مردم یمن تجمع کردند.

  در این تجمع تجمع کنندگان شعارهای مانند  هم غزه هم لبنان جانم فدای ایران، نه سازش نه تسلیم نبرد با اسراییل و مرگ بر آمریکا و اسراییل و انگلیس سر دادند.

  سردار امیری جانشین فرماندهی سپاه امام سجاد (ع) در جمع تجمع کنندگان اظهار داشت: جامعه حقوقدانان برای دفاع از مظلوم ایستاده و این پیام را به دنیا مخابره می کنند که ملت ایران از آرمان های خود که دفاع از مظلوم و مبارزه با استکبار هرگز کوتاه نخواهد آمد.

  وی افزود: این آرمان های شهدای مقاومت همچون شهید والا مقام حاج قاسم سلیمانی است که بر پیمان خود با امام راحل (ره) و شهدای هشت سال دفاع مقدس ایستاده و جان خود را نثار کرد.

    جانشین فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان ادامه داد: آرمان شهدای ما آزادی قدس شریف است که این وعده صادق محقق خواهد شد و امروز شاهد افول این رژیم جعلی هستیم و بزودی در مسجد الاقصی نماز خواهیم خواند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمع جامعه حقوقدانان هرمزگان در حمایت از مردم یمن

تجمع جامعه حقوقدانان هرمزگان در حمایت از مردم یمن