مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1402 ساعت 08:352024-01-12سياسي

ارث گران بهای آقا معلم و آقای پلیس برای ایران


تا قبل از حمله تروریستی 13 دی ماه 1402 در گزار شهدای کرمان، یک مادر، آقا معلم و آقای پلیس بودند، حالا شهیده فاطمه دهقان، شهید سید میثم حسینی و شهید محمدعلی ضیاء الدینی هستند، - خبرگزاری فارس – کرمان؛ مهسا حقانیت: فاطمه خانم دهقان یک مادر مشهدی بود، یک مادر 36 ساله، همراه با فرزند 2 ساله و مادرش به کرمان آمده بود تا در آیین چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی شرکت کند، اما در 13 دی ماه 1402 و در حمله تروریستی گلزار شهدای کرمان به همراه مادرش به شهادت رسید.

اما قصه شهادت شهیده فاطمه دهقان، شهید سید میثم حسینی و شهید ضیاء الدینی در این لحظات غمبار و مصیب زده این روزها؛ قصه امید و زندگی شده است، زیرا تعدادی از اعضای بدن این شهدا ازجمله قلب فاطمه خانم در وجود آدم های دیگر به امانت گذاشته شده و جان دوباره به آنها بخشیده است.

وداع با پیکر شهیده فاطمه دهقان تپش قلب شهیده دهقان پس از شهادت ساعت 16 عصر شانزدهم دی ماه جاری اعلام شد، مرگ مغزی فاطمه دهقان از مجروحان حادثه تروریستی تایید شد، خانم دهقان کارت اهدای عضو داشت و با رضایت خانواده اش عملیات اهدای عضو آغاز شد.

این برای اولین بار بود که برداشت قلب در کرمان انجام شد و قلب فاطمه خانم با جت به تهران ارسال شد و در سینه یک پسر نوجوان 14 ساله اهل یکی از استان های غربی کشور دوباره تپیدن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارث گران بهای آقا معلم و آقای پلیس برای ایران

ارث گران بهای آقا معلم و آقای پلیس برای ایران