مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 دی 1402 ساعت 12:502023-12-29فناوري

جزییات افزایش تعرفه اینترنت اپراتورهای ارتباطی


بر اساس اعلام سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی بر اساس تصمیمات اتخاذ شده پس از جلسه اپراتورها در رگولاتوری و پذیرش تعهدات مرتبط با افزایش کیفیت شبکه توسط آن ها مقرر شد که تعرفه اینترنت اپراتورهای ارتباطی حدود 30 درصد افزایش یابد.

- بر اساس اعلام سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی بر اساس تصمیمات اتخاذ شده پس از جلسه اپراتورها در رگولاتوری و پذیرش تعهدات مرتبط با افزایش کیفیت شبکه توسط آن ها مقرر شد که تعرفه اینترنت اپراتورهای ارتباطی حدود 30 درصد افزایش یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، براساس تصمیمات اتخاذ شده بعد از جلسه اپراتورها در رگولاتوری و پذیرش تعهدات مرتبط با افزایش کیفیت شبکه توسط آن ها مقرر شد که تعرفه اینترنت اپراتورهای ارتباطی حدود 30 درصد افزایش یابد.

پیشتر نیز وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رییس رگولاتوری اعلام کرده بودند که اصلاح نرخ اینترنت فقط در صورتی مورد موافقت قرار می گیرد که اپراتورها متعهد به افزایش کیفیت شبکه شوند.

طبق اعلام سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، بر همین اساس مدیران عامل اپراتورها با حضور در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی شروط رگولاتوری را پذیرفتند که برخی از این شروط به شرح زیر است: 1.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات افزایش تعرفه اینترنت اپراتورهای ارتباطی

جزییات افزایش تعرفه اینترنت اپراتورهای ارتباطی