مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 12:552024-01-17سياسي

غفلت از بخش هایی از لواسانات و رودبارقصران در کنار ساخت و سازهای صاحبان ثروت


فرماندار شمیرانات با تقدیر از نوع نگاه در امور محرومیت زدایی گفت: بخش هایی از روستاهای لواسانات و رودبارقصران نیازمند توجه جدی است.

- فرماندار شمیرانات با تقدیر از نوع نگاه در امور محرومیت زدایی گفت: بخش هایی از روستاهای لواسانات و رودبارقصران نیازمند توجه جدی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجتبی ذاکریان در رزمایش بزرگ جهادی شمیرانات گفت: در برخی قسمت های این محدوده مناطقی وجود دارد که در نقاط محروم تهران هم این شرایط دیده نمی شود و نیازمند توجه هستند.

وی افزود: با وجود اینکه در راه اندازی طرح بزرگ جهادی شمیرانات با تأخیر و ناهماهنگی هایی مواجه بودیم که شاید بهتر بود مجموعه زودتر و جدی تر به آن ورود می کرد؛ اما با توفیق الهی یک منطقه قبلاً پایگاه آن دایر و فعال شده بود و امروز هم شش محله به عنوان منطقه هدف شناسایی و هم خانه های امداد سه منطقه دیگر افتتاح می شود و در این راستا ضروری است که از مجموعه کمیته امداد تشکر کنیم که پیگیر کار بودند.

فرماندار شمیرانات با ابراز امیدواری نسبت به تداوم این زنجیره خدمت بیان کرد: امیدوار هستیم این خدمات رسانی به نفع مردم و توانمندسازی قشری که صاحبان انقلاب و ولی نعمتان ما هستند، ادامه پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غفلت از بخش هایی از لواسانات و رودبارقصران در کنار ساخت و سازهای صاحبان ثروت

غفلت از بخش هایی از لواسانات و رودبارقصران در کنار ساخت و سازهای صاحبان ثروت