مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 11:262024-01-03سياسي

کنگره بانوان تاثیرگذار به دنبال تصویر روشنی از الگوی سوم زن است


مدیرکل امور بانوان استانداری کردستان گفت: دومین کنگره بانوان تاثیرگذار قصد دارد با شناسایی بانوان موفق و تصویر روشنی از الگوی سوم زن ارائه دهد و از این راه ظرفیت های علمی و اجرایی بانوان را در کشور ارتقا بخشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، زینب زاله پیش از ظهر امروز در کنگره بانوان تاثیرگذار کردستان که به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا و روز زن در سالن پیامبر اعظم استانداری برگزار شد، اظهار کرد: یکی از ویژگی های مکتب اهل بیت این است که زن در مکتب اهل بیت یک موجود بدلی و در آرزوی مرد شدن نیست.

وی با تبریک روز میلاد حضرت فاطمه زهرا و تبریک روز زن و مادر، عنوان کرد: اینکه اسلام و انقلاب هویت واقعی به بانوان بخشید و زن در دیدگاه اسلام و انقلاب اسلامی از چنان جایگاه والایی برخوردار است بر کسی پوشیده نیست و پرداختن به آن در این مجال کوتاه نمی گنجند.

به گفته وی، زنان و بانوان ایران اسلامی با الگوگیری از حضرت فاطمه زهرا در طول تاریخ به ویژه در پیروزی انقلاب اسلامی و تداوم این نظام الهی نقش آفرینانی هستند که نمونه آنان را کمتر می توان یافت.

زاله تصریح کرد: معرفی چهره های فرهیخته و شناسایی بانوان تاثیرگذار به عنوان یک اصل بسیار مهم و نیازی ضروری مورد توجه قرار گرفت و برگزاری کنگره بانوان تاثیرگذار بر همین مبنا کلید خور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنگره بانوان تاثیرگذار به دنبال تصویر روشنی از الگوی سوم زن است

کنگره بانوان تاثیرگذار به دنبال تصویر روشنی از الگوی سوم زن است