مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 16:302024-01-03سياسي

جامعه محتاج ترویج مکتب حاج قاسم است


نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: جامعه ما محتاج ترویج مکتب تربیتی حاج قاسم است و همه باید منش شخصیتی و انقلابی او را سرلوحه زندگی خود قرار دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم فرحانی ظهر امروز در مراسم گرامی داشت چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در مصلی الغدیر، اظهار کرد: هیچ قدرتی امروز در سایه تربیت نسل های انقلابی و پیشرفت همه جانبه ایران اسلامی، اجازه تعدی به انقلاب را ندارد.

وی جبهه مقاومت را حاصل مکتب شهید سلیمانی دانست و افزود: قرار گرفتن در مسیر تربیتی حاج قاسم، شرط عاقبت بخیری است و امروز دنیا می بیند که اسلام توسط امامین انقلاب در بازه زمانی 40 ساله احیا و تجربه صدر اسلام تکرار و تمدن اسلامی شکل گرفته است.

نماینده مردم خوزستان در خبرگان رهبری گفت: شکل گیری تمدن اسلامی، نگاه لیبرال و مارکسیسمی شرق و غرب را متلاشی کرد و ایران در کمتر از 40 سال زیر سایه اسلام، کشورهای اسلامی را به وسیله پرورش جوانان غیور انقلابی، از سلطه شرق و غرب نجات داد.

  وی به مطالعه دنیای امروز و تطبیق آن با صدر اسلام تاکید کرد و افزود: امروز دنیا برای هر حادثه ای توجیه علمی دارد و شکل گیری انقلاب اسلامی به وسیله امام راحل و شاگردان او تصادفی نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جامعه محتاج ترویج مکتب حاج قاسم است

جامعه محتاج ترویج مکتب حاج قاسم است