مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 15:452024-01-02سياسي

مخبر: مکران، منطقه فرصت ها است


در چهارمین جلسه شورای توسعه سواحل مکران که صبح امروز (سه شنبه) به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد، طرح جامع و برنامه توسعه منطقه مکران مورد بحث و بررسی قرار گرفت و کلیات آن به تصویب رسید.

- در چهارمین جلسه شورای توسعه سواحل مکران که صبح امروز (سه شنبه) به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد، طرح جامع و برنامه توسعه منطقه مکران مورد بحث و بررسی قرار گرفت و کلیات آن به تصویب رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد مخبر در این جلسه مکران را منطقه فرصت ها خواند و برنامه ریزی برای توسعه این منطقه با محوریت و فعال کردن مردم طبق یک نقشه و سند آمایش سرزمینی بر اساس اسناد بالادستی را ضروری خواند.

وی تاکید کرد: ایجاد 27 شهر و نقطه جدید ساحلی از مهمترین برنامه های دولت سیزدهم برای فعال سازی اقتصاد دریامحور است که از این تعداد حدود 10 شهر در منطقه مکران قرار دارد و می تواند بستر مناسبی را برای سرمایه گذاری توسط شرکت های داخلی و خارجی فراهم آورد.

در این جلسه که وزرای نفت، جهاد کشاورزی، نیرو و راه و شهرسازی، دبیر هیات دولت، معاون حقوقی رییس جمهور، دبیر شورای توسعه سواحل مکران و نمایندگان دستگاه های ذیربط اجرایی و دولتی حضور داشتند، گزارشی از طرح جامع و برنامه توسعه 5 ساله مکران ارائه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخبر: مکران، منطقه فرصت ها است

مخبر: مکران، منطقه فرصت ها است