مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 16:202024-01-17بين الملل

فلسطین: غزه به 150 هزار خانه با هزینه 15 میلیارد دلار نیاز دارد


صندوق سرمایه گذاری فلسطین با اعلام شروع ساخت یک کارخانه تولید سیمان در کرانه باختری گفت که غزه به ساخت 150 هزار واحد مسکونی با هزینه 15 میلیارد دلار نیاز دارد.

- گروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس: محمد مصطفی، رییس صندوق سرمایه گذاری فلسطین تاکید کرد، تلاش های بازسازی در غزه نیازمند ساخت 150 هزار واحد مسکونی با هزینه حدود 15 میلیارد دلار است و این صندوق در آبادانی دوباره غزه سهیم خواهد بود.

با توجه به خسارات هنگفت تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی به ساختمان ها و زیرساخت های نوار غزه هزینه بازسازی آن تا 50 میلیارد دلار تخمین زده شده است.

ماشین جنگی رژیم اسراییل از زمان آغاز حملات خود علیه نوار غزه در هفتم اکتبر گذشته(مهر ماه) صدها مدرسه و بیمارستان را در نوار غزه تخریب کرده و نیروگاه برق غزه و پنل های تولید انرژی خورشیدی را از کار انداخته است.

مقر 50 نهاد دولتی غزه هم توسط اسراییل نابود شده و سه ایستگاه پمپاژ آب و شش ایستگاه تصفیه آب هم از کار افتاده تا جمعیت دو میلیون و 300 هزار نفری غزه در گرسنگی و تشنگی بمانند.

 رژیم صهیونیستی ضمن تخریب بیش از  50 هزار واحد مسکونی فقط در شمال نوار غزه آورده است، بمباران 35 بیمارستان نوار غزه از سوی رژیم صهیونیستی هزینه 1.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فلسطین: غزه به 150 هزار خانه با هزینه 15 میلیارد دلار نیاز دارد

فلسطین: غزه به 150 هزار خانه با هزینه 15 میلیارد دلار نیاز دارد