مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 16:402023-12-24سياسي

لزوم ساماندهی فعالان حوزه حمل کالا در سکوهای اینترنتی


به موجب شکایت های مردمی از کیفیت خدمات فعالان حوزه حمل بار در سکوها (اپلیکیشن ها)، لازم است نظارت ها به گونه ای اعمال شود تا با وجود قوانین موجود صرفاً فعالیت افراد دارای پروانه کسب در این سکوها امکان پذیر باشد.

- معاون اتاق اصناف ایران گفت: به موجب شکایت های مردمی از کیفیت خدمات فعالان حوزه حمل بار در سکوها (اپلیکیشن ها)، لازم است نظارت ها به گونه ای اعمال شود تا با وجود قوانین موجود صرفاً فعالیت افراد دارای پروانه کسب در این سکوها امکان پذیر باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهرداد آرمان اظهار کرد: صدور پروانه کسب برای فعالان این حوزه موجب می شود که آموزش های لازم از قوانین را دریافت کرده و امکان نظارت بر حسن انجام کار آنها و احیانا رسیدگی به شکایات مردمی مهیا شود.

به همین منظور بر اساس الزام مندرج در تبصره 1 و تبصره3 ماده 17 قانون نظام صنفی تمامی افراد صنفی فعال در این حوزه پیش از بکارگیری افرادی که بواسطه انجام خدمات حمل و نقل کالا به اماکن یا منازل مردم مراجعه می کنند مکلفند در چارچوب تشریفات مقرر قانونی نسبت به صدور کارت شناسایی با درج تخصص در آن اقدام کنند.

وی ادامه داد: همچنین انتشار هرگونه آگهی تبلیغاتی در این حوزه توسط سکوهای اینترنتی منوط به مطالبه پروانه کسب از متقاضی است و در صورت عدم رعایت این مقررات با افراد متخلف برابر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ساماندهی فعالان حوزه حمل کالا در سکوهای اینترنتی

لزوم ساماندهی فعالان حوزه حمل کالا در سکوهای اینترنتی