مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 11:552024-01-08سياسي

زمانیان: جامعه مخابره تصویری درست از ایران به جهان را انتظار دارد


رییس مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری گفت: جامعه ای که خود را در تلاطم و به روز رسانی رسانه و فناوری مشاهده می کند، از ما به عنوان حکمران، - رییس مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری گفت: جامعه ای که خود را در تلاطم و به روز رسانی رسانه و فناوری مشاهده می کند، از ما به عنوان حکمران، انتظار دارد تصویر درستی از ایران به جهان مخابره کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مصطفی زمانیان در همایش نظریه نظام انقلابی که از سوی مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری و دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری برگزار شد، اظهار کرد: کشورها تصویر ملی خود را به جامعه جهانی مخابره می کنند و از این طریق، شرکت های بزرگ چند ملیتی فرصت همکاری های بین المللی و تبادلات را ایجاد می کنند.

هر چه پیش می رود، این فرصت تبادل بین ملت ها و دولت ها افزایش می یابد و اگر از کنار این فرصت ها ساده انگارانه بگذریم، فرصت های بسیاری را از دست می دهیم.

وی افزود: با دقت به مفهوم تصویرسازی ملی درمی یابیم که تصاویر ملی، جای برنامه های توسعه ملی را در ادبیات سیاست گذاری پُر کرده است؛ جامعه ای که خود را در تلاطم و به روز رسانی رسانه و فناوری مشاهده می کند، از ما به عنوان حکمران، انتظار دارد تصویر درستی از ایران به جهان مخابره کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمانیان: جامعه مخابره تصویری درست از ایران به جهان را انتظار دارد

زمانیان: جامعه مخابره تصویری درست از ایران به جهان را انتظار دارد