مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 13:002023-12-23سياسي

عملکرد دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد بطور مستمر رصد می شود


مدیرکل بازرسی استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: بر عملکرد مدیران دستگاه های اجرایی بطور مستمر نظارت داریم و آنها را رصد می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، علی اصغر قلی پور در دیدار با حجت الاسلام صلواتی امام جمعه بهمیی با اشاره به ارائه نظرسنجی میزان رضایت مردم از ادارات استان گفت: وضعیت ادارات مورد بررسی قرار گرفت و به اداراتی که مشکلاتی داشتند تذکر دادیم.

مدیرکل بازرسی استانداری کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه شفافیت یکی از اصول مهم در همکاری ادارات با بازرسی ها می باشد، افزود: چنانچه این شفافیت وجود نداشته باشد ابتدا توصیه و هشدار را در دستور کار قرار خواهیم داد و در صورت تکرار تخلف و یا عدم شناسایی گلوگاه های فساد با آنها به صورت قانونی برخورد می کنیم .

وی ارزیابی مدیریت عملکرد را از وظایف بازرسی دانست و گفت: نظارت و رصد بر تکریم ارباب رجوع و حضور و پاسخگویی به مردم در ادارات اولویت کار ما است.

قلی پور با بیان اینکه ائمه جمعه پناهگاه مردم هستند، گفت: اگر گزارشی از تخلفات، نارضایتی و مشکلات مردم توسط ائمه جمعه به بازرسی ارائه شود در اولویت کاری قرار می گیرد و به جد پیگیری و رسیدگی می کنیم.

مدیرکل بازرسی با اشاره به ارتباط مردمی مسئولان از طریق سامانه 111 گفت: خواسته هایی که توسط مردم و از طریق این سامانه مطر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد بطور مستمر رصد می شود

عملکرد دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد بطور مستمر رصد می شود