مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 18:402024-01-18بين الملل

رویترز: تجارت دریایی جهان در معرض طوفان های سرخ و سرد قرار دارد


خبرگزاری رویترز گزارش داد که تشدید تنش ها در دریای سرخ، طوفان زمستانی و خشکسالی در کانال پاناما، حمل و نقل دریایی جهان را با چالش مواجه کرده است.

- گروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس: شرایط آب و هوایی زمستانی و همچنین حوادث اضطراری در دریای سرخ بر حمل و نقل دریایی بین المللی در سراسر اروپا و بنادر اصلی تأثیر خواهد گذاشت این را رویترز در گزارش امروز خود به نقل از یک شرکت کشتیرانی بین المللی آورده است.

طبق اعلام رویترز در نتیجه چالش های فزاینده از دریای سرخ تا کانال های سوئز و پاناما دایره خطرات پیرامون خدمات حمل و نقل دریایی در سطح جهان روز به روز در حال گسترش است، وضعیت امنیتی دریای سرخ به دنبال حملات آمریکا و انگلیس به یمنی ها طی روزهای اخیر وخیم تر شده است، تعدادی از شرکت های کشتیرانی در جهان، از جمله شرکت های برجسته در بخش انرژی، مسیر کشتی های خود را به مسیری طولانی تر و گران تر در اطراف دماغه امید نیک در آفریقای جنوبی تغییر داده اند.

رویترز به نقل از شرکت کشتیرانی بین المللی مرسک امروز پنجشنبه خبر داد که اختلالات جوی در بنادر شمال اروپا و انحراف کشتی ها از دریای سرخ باعث ایجاد ازدحام در اسکله های دریافت کانتینر در این بنادر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویترز: تجارت دریایی جهان در معرض طوفان های سرخ و سرد قرار دارد

رویترز: تجارت دریایی جهان در معرض طوفان های سرخ و سرد قرار دارد