مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 07:502024-01-20بين الملل

کاخ سفید: با آتش بس کامل در غزه مخالفیم/ در حال مذاکره برای آزادی اسرا هستیم


ایالات متحده آمریکا همچنان با آتش بس کامل در غزه مخالف است اما از آتش بس بشردوستانه حمایت می کند چرا که معتقد است که آتش بس به نفع حماس خواهد بود.

- ایالات متحده آمریکا همچنان با آتش بس کامل در غزه مخالف است اما از آتش بس بشردوستانه حمایت می کند چرا که معتقد است که آتش بس به نفع حماس خواهد بود.

یک سخنگو و هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید با اعلام اینکه ایالات متحده آمریکا همچنان با آتش بس کامل در غزه مخالف است ، گفت که  ما در حال مذاکره جدی برای دستیابی به توافق دوم برای آزادی سایر گروگان ها (اسرا) در غزه با حماس هستیم.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، جان کربی سخنگو و هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا روز جمعه به وقت محلی در جمع خبرنگاران افزود: ما اطلاعات زیادی در مورد گروگان ها در غزه و شرایط نگهداری آنها نداریم.

  سوم آذرماه 1402 برابر با 24 نوامبر 2023، میان اسراییل و حماس آتش بس موقت هفت روزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا میان حماس و اسراییل برقرار شد.

  این سخنگوی دولت جو بایدن بار دیگر مخالفت واشنگتن را با برقراری آتش بس در غزه اعلام کرد و گفت: ایالات متحده آمریکا همچنان با آتش بس کامل در غزه مخالف است اما از آتش بس بشردوستانه حمایت می کند چرا که معتقد است که آتش بس به نفع حماس خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاخ سفید: با آتش بس کامل در غزه مخالفیم/ در حال مذاکره برای آزادی اسرا هستیم

کاخ سفید: با آتش بس کامل در غزه مخالفیم/ در حال مذاکره برای آزادی اسرا هستیم