مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 20:272024-01-02سياسي

سخت، شیرین و استوار روایت زندگی دو بانوی نابینای اصفهانی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، همه زنان موفق باوجود داشتن داستان های متفاوت در طول زندگی خود در ویژگی هایی ازجمله صبر، پشتکار، اهل عمل و کار، آینده نگری، نوآور و خلاق بودن مشترک هستند.

بانوان موفق با داشتن تصویر دقیق از موقعیت خود برای رسیدن به قله های امید و سعادت برنامه ریزی منطقی و عملی انجام می دهند و با توجه به قابلیت ها و توانایی هایشان با تمام قدرت و شجاعت پیش می روند.

در این میان بانوان معلولی که با اراده آهنین محدودیت ها را کنار زدند و  با سرسختی و تلاش  فراز و نشیب زندگی را سپری می کنند، بهترین نمونه برای اثبات  صبر و پشتکار زنان موفق هستند و می توانند الگوهای مؤثری در چشم انداز کلی زیست امیدبخش جامعه بانوان معلول به شمار روند.

  معلولین موفقی که نگرش متفاوتی از شکست دارند و می دانند شکست پایان راه نیست و از آن ها راهی برای پیروزی پیدا می کنند و دوباره بلند می شوند و همیشه پویایی را حفظ می کنند و در هر بخشی از زندگی شکرگذار خداوند هستند.

نمایشگاه شهربانوی زندگی فرصتی شد تا به مناسبت هفته زن  مستند در ستایش تاریکی برای تماشای بازدیدکنندگان به نمایش گذاشته شود، مستندی که در آن یک روز از زندگی هنگامه کاظمیان و ساناز امیدی از بانوان نابینای اصفهان در قالب رویداد سکوی برنده ها به تصویر کشیده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخت، شیرین و استوار روایت زندگی دو بانوی نابینای اصفهانی

سخت، شیرین و استوار روایت زندگی دو بانوی نابینای اصفهانی