مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 12:102024-01-10فرهنگي

برگزیدگان دومین جشنواره صنایع دستی بسیج استان اردبیل معرفی شدند


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: با داوری آثار راه یافته به جشنواره صنایع دستی بسیج برگزیدگان این جشنواره معرفی شدند.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: با داوری آثار راه یافته به جشنواره صنایع دستی بسیج برگزیدگان این جشنواره معرفی شدند.

به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل، حسن محمدی ادیب گفت: با برگزاری دومین جشنواره صنایع دستی بسیج به صورت همزمان با سراسر کشور در استان اردبیل، داوری این آثار انجام و برگزیدگان معرفی شدند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل افزود: 120 اثر از 45 هنرمند به این رویداد هنری رسیده بودند که نشان دهنده استقبال خوب صنعتگران استان از این جشنواره بود و پس از برپایی نمایشگاه این آثار از 11 تا 16 دی ماه در محل نگارخانه خطایی، در نهایت 54 اثر به مرحله داوری راه یافتند.

وی ادامه داد: براساس ارزیابی داوران ولی محمدزاده در رشته ساخت زیورآلات، نرگس سلطان زاده در رشته صنایع کاغذی، احمد عطایی در رشته حکاکی روی فلز، مهدی نامور در رشته منبت روی چوب، سولماز خوشنود در رشته فرآورده های دستی به عنوان نفرات برگزیده انتخاب شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان دومین جشنواره صنایع دستی بسیج استان اردبیل معرفی شدند

برگزیدگان دومین جشنواره صنایع دستی بسیج استان اردبیل معرفی شدند