مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 10:202024-01-15فرهنگي

ظرفیت فرهنگی و هنری قم تحت الشعاع بُعد مذهبی شهر است


شاعر برجسته شعر آیینی با بیان اینکه باید از تمام ظرفیت های هنری قم استفاده شود، تصریح کرد: قم دارای ابعاد مختلف فرهنگی، هنری و مذهبی است که متأسفانه ابعاد فرهنگی و هنری تحت الشعاع بعد مذهبی قرارگرفته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، محمدعلی مجاهدی شب گذشته در نشست شهردار قم با جمعی از هنرمندان استان در سالن جلسات رضوان شهرداری اظهار کرد: هنرمندان در عرصه نرم افزاری می توانند مؤثر عمل کنند.

وی با اشاره به اینکه امروز عصر همکاری فرارسیدهاست، مطرح کرد: شهر قم ظرفیت هنری بسیاری دارد و انتظار اهالی شعر، ادب و هنر این است که جوانان این شهر با بزرگان شهر آشنا شوند.

این شاعر برجسته شعر آیینی کشور با بیان اینکه پاسداشت بزرگان هنری قمی انجام نمی شود، عنوان کرد: هنرمندان قمی نسبت به این موضوع گلایه دارند.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ عامل اصلی در شکل گیری تمدن است، خاطرنشان کرد: حاکمان ظالم و دشمنان ایران و اهل بیت(ع) برای نابودی تمدن ایرانی به سرکوب فرهنگ ایرانی پرداختند و ما امروز وظیفه داریم هنرمندان بزرگ قمی را معرفی کنیم.

مجاهدی با بیان اینکه باید از تمام ظرفیت های هنری قم استفاده شود، تصریح کرد: قم دارای ابعاد مختلف فرهنگی، هنری و مذهبی است که متأسفانه ابعاد فرهنگی و هنری تحت الشعاع بعد مذهبی قرارگرفته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت فرهنگی و هنری قم تحت الشعاع بُعد مذهبی شهر است

ظرفیت فرهنگی و هنری قم تحت الشعاع بُعد مذهبی شهر است