مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 09:062024-01-17سياسي

جزییات برنامه های سفر ریاست جمهوری به دماوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دماوند، آیت الله سیدابراهیم رییسی، رییس جمهور در چارچوب سفرهای استانی و برای بازدیدهای میدانی از شهرستان های استان تهران، پنجشنبه 28 دی ماه به شهرستان دماوند سفر می کند.

رضا طاهرخانی فرماندار شهرستان دماوند با اشاره به سفر ریاست جمهوری به شهرستان دماوند اظهار کرد: این سفر یکی از سفرهای دور نخست است که در ادامه سفرهای آیت الله رییسی به شهرستان های استان تهران، سفر به شهرستان دماوند در روز پنج شنبه محقق خواهد شد و مردم این شهرستان میزبان ریاست جمهوری خواهند بود.

وی ادامه داد: پیش بینی می شود با توجه به اینکه مردم شریف این شهرستان از ماه های گذشته در انتظار حضور آیت الله رییسی در منطقه هستند، یک استقبال خوب، گرم و پرشور داشته باشیم تا یک روز یه یادماندنی برای شهرستان دماوند در تاریخ زرین این منطقه ثبت شود.

فرماندار شهرستان دماوند عمده مطالبات این شهرستان را بخش توسعه راه های شهری و روستایی، تامین زیرساخت های سایت های مسکونی، ارتقای بهداشت و درمان شهرستان، تقویت زیرساخت های آب شرب پایدار، اجرای پروژه فاضلاب شهری و تصفیه خانه، تقویت زیرساخت های بخش آموزشی و .

دانست که امید می رود با حضور ریاست جمهور این مهم محقق شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات برنامه های سفر ریاست جمهوری به دماوند

جزییات برنامه های سفر ریاست جمهوری به دماوند