مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 11:452024-01-16دانش

سند نظام ارتقای بهره وری در وزارت علوم رونمایی شد


سند نظام ارتقای بهره وری در وزارت علوم (ناب) در اولین اجلاس دو روزه بهره وری وزارت علوم که در دانشگاه علامه طباطبایی در حال برگزاری است، - سند نظام ارتقای بهره وری در وزارت علوم (ناب) در اولین اجلاس دو روزه بهره وری وزارت علوم که در دانشگاه علامه طباطبایی در حال برگزاری است، رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اولین اجلاس بهره وری در وزارت علوم امروز با حضور وزیر علوم، رییس سازمان ملی بهره وری، رییس سازمان ملی اداری و استخدامی کشور، روسای 5 دانشگاه برتر و برخی دیگه از مسئولان آموزش عالی امروز درسالن همایش های دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه علامه طباطبایی در حال برگزاری است.

سند نظام ارتقای بهره وری(ناب) در روز اول اجلاس بهره وری وزارت علوم با حضور وزیر علوم و سایر مسئولان رونمایی شد.

امروز به صورت نمادین پنج دانشگاه کشور با دستگاه ها، تفاهم نامه بهره وری امضا می کنند و به عنوان دانشگاه معین در کنار آن دستگاه خواهند بود.

بر این اساس دانشگاه تهران با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دانشگاه علم و صنعت با وزارت فناوری اطلاعات و ارتباطات، دانشگاه علامه طباطبایی با وزارت اقتصاد و دارایی، دانشگاه شهید بهشتی با وزارت نیرو، دانشگاه تربیت مدرس با وزارت جهادکشاورزی توسط نمایندگان یا روسای دانشگاه ها، با هدف بهبود بهره وری تف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند نظام ارتقای بهره وری در وزارت علوم رونمایی شد

سند نظام ارتقای بهره وری در وزارت علوم رونمایی شد