مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 12:302024-01-07سياسي

گودرزی: لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته در دستور کار مجلس قرار گیرد


نماینده مردم درود و ازنا در مجلس شورای اسلامی خواستار رسیدگی خارج از نوبت به لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته به دو روز، در صحن مجلس شد.

- نماینده مردم درود و ازنا در مجلس شورای اسلامی خواستار رسیدگی خارج از نوبت به لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته به دو روز، در صحن مجلس شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین گودرزی در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس خطاب به رییس سازمان امور عشایر، اظهار کرد: سهم عشایر از صدها هزار میلیارد تومان یارانه مستقیم در کشور فقط چند کیلو آرد در ماه است که همکارانتان با ترفندهای مختلف موفق به حذف بخش عمده ای از آن از این قشر ضعیف و محروم و تولیدکننده در شهرستان های درود و ازنا شده اند.

رفع این محدودیت با فوریت مورد انتظار است.

نماینده مردم درود و ازنا در مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به رییس جمهور، تصریح کرد: مردم تورم بالای 40 درصد و گرانی روزافزون اقلام خوراکی و معیشتی به ویژه گوشت کیلویی 600 هزار تومان را تحمل نخواهند کرد.

تا دیر نشده و توفیقات روزافزون دولت در سایه این مشکلات به فراموشی سپرده نشده است، اقدامی انجام دهید.

وی در ادامه تاکید کرد: انتظار می رود بررسی لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته به دو روز با توجه به امضای 110 نفر از نمایندگان برای بررسی خارج از نوبت در دستور کار مجلس قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گودرزی: لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته در دستور کار مجلس قرار گیرد

گودرزی: لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته در دستور کار مجلس قرار گیرد