مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 10:002023-12-24اقتصادي

اخطار شرکت گاز کرمانشاه به 123 اداره پُرمصرف


مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه با اشاره به پایش دمای ادارات، سازمان ها و مکان های عمومی سطح استان، گفت: در جریان این پایش ها به 123 اداره و سازمان به علت عدم رعایت دمای رفاه، - ایسنا/کرمانشاه مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه با اشاره به پایش دمای ادارات، سازمان ها و مکان های عمومی سطح استان، گفت: در جریان این پایش ها به 123 اداره و سازمان به علت عدم رعایت دمای رفاه، اخطار داده شده است.

ناصر حسینی اظهار کرد: از ابتدای شروع فرایند پایش ها تاکنون 2261 مورد پایش دمای ادارات، سازمان ها و مکان های عمومی در سطح استان کرمانشاه انجام شده است.

حسینی گفت: در جریان این پایش ها به 123 اداره و سازمان به علت عدم رعایت دمای رفاه، اخطار داده شده، ولی تاکنون گاز هیچ نهادی قطع نشده است.

به گفته مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه، 14 اداره و نهاد نیز از انجام پایش دما ممانعت به عمل آورده اند.

وی همچنین با بیان اینکه استفاده از دستگاه گرمایشی در محیط های باز ممنوع است، گفت: در جریان پایش های به عمل آمده تاکنون 60 عدد گرماتاب از مکان های مختلف جمع آوری شده است.

حسینی همچنین با اشاره به لزوم مدیرت مصرف گاز، گفت: با پرداختن به اهمیت گاز طبیعی و آگاه سازی جامعه به دنبال آن هستیم که خود مردم پایش دمای ادارات و سازمان ها را بر عهده بگیرند، زیرا هیچ چیز به اندا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخطار شرکت گاز کرمانشاه به 123 اداره پُرمصرف

اخطار شرکت گاز کرمانشاه به 123 اداره پُرمصرف