مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 دی 1402 ساعت 11:052023-12-29اجتماعي

آغاز رویداد«ایده شو دانش آموزی» با موضوع خدمات شهری در یزد


معاون خدمات شهری شهرداری یزد از اجرای رویداد ایده شو دانش آموزی با موضوعات زیباسازی، محیط زیست شهری و بازی های خلاقانه ی شهری در یزد خبر داد.

- حمیدرضا رحیمدل، معاون خدمات شهری شهرداری یزد در گفت و گو با خبرنگار فارس استفاده از ظرفیت نخبگانی و همچنین ایده های خلاقانه در ارتقاء کمی وکیفی خدمات شهری از جمله رویکردهای جدی مدیریت شهری است، اظهار کرد: اجرای رویداد ایده شو دانش آموزی از جمله مصادیق عملی رویکرد خلاقانه محور خدمات شهری در یزد است.

وی افزود: رویداد ایده شو دانش آموزی با هدف رویارویی دانش آموزان با چالش های مدیریت شهری و استفاده از ایده ها و خلاقیت های آن ها برای رفع این چالش ها برگزار می شود.

رحمیدل با بیان این که حوزه های مختلف شهرداری از جمله معاونت خدمات شهری و معاونت برنامه ریزی و سرمایه انسانی و نیز مرکز خلاقیت شهرداری با مشارکت اداره کل آموزش و پرورش این رویداد را برگزار می کنند گفت: در اجرای این رویداد، دانش آموزان دارای ایده در گروه های چند نفره در میدان و از نزدیک با چالش های مدیریت شهری آشنا می شوند و برای رفع این چالش ها ایده های خلاقانه و اجرایی ارائه می کنند.

معاون خدمات شهری شهرداری یزد مهلت ارسال ایده های این رویداد را تا پایان اسفند 1402 اعلام و تصریح کرد: دانش آموزان در آینده ای نزدیک مدیران خوب دس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز رویداد«ایده شو دانش آموزی» با موضوع خدمات شهری در یزد

آغاز رویداد«ایده شو دانش آموزی» با موضوع خدمات شهری در یزد