مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 23:552023-12-23سياسي

قرارگاه رسانه ای انتخابات در ایلام تشکیل می شود


استاندار ایلام یا بیان اینکه این استان از استان های برتر کشور از نظر مشارکت مردم در ادوار گذشته انتخابات است، گفت: قرارگاه رسانه ای انتخابات در استان تشکیل شود.

- ایسنا/ایلام استاندار ایلام یا بیان اینکه این استان از استان های برتر کشور از نظر مشارکت مردم در ادوار گذشته انتخابات است، گفت: قرارگاه رسانه ای انتخابات در استان تشکیل شود.

حسن بهرام نیا شنبه 2 دی ماه در نشست شورای اطلاع رسانی دولت در استان، اظهار کرد: یکی از مهم ترین موضوعات سال جاری کشور انتخابات است که از حیث داخلی و خارجی بسیار حائز اهمیت است.

وی با اشاره به دیدار پرشور هزاران نفر از مردم استان های خوزستان و کرمان با رهبر معظم انقلاب، افزود: رهبر معظم انقلاب در این دیدار فرمودند: رقابت یعنی جناح های سیاسی برای شرکت در انتخابات با هم مسابقه بگذارند .

استاندار ایلام به بخش دیگری از فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار با مردم استان های خوزستان و کرمان، عنوان کرد: رهبر انقلاب اسلامی افزودند: دلسرد کردن مردم از انتخابات به ضرر کشور است، راه حل مشکلات کشور انتخابات است .

نماینده عالی دولت در استان ایلام یکی از مهم ترین موضوعات مهم پیش رو کشور را برگزاری انتخابات عنوان کرد و یادآورشد: در انتخابات، دموکراسی به معنای واقعی نمایان می شود که باید همه تلاش کنیم با ایجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارگاه رسانه ای انتخابات در ایلام تشکیل می شود

قرارگاه رسانه ای انتخابات در ایلام تشکیل می شود