مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 09:402023-12-30فرهنگي

مستندی که داستان کتاب «حوض خون» را روایت می کند


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مستند «خنده تلخ» به کارگردانی مهدی عبدالباقی و تهیه کنندگی مهدیه سادات محور پنج شنبه 7 دی از شبکه یک پخش شد.

- کارگردان مستند خنده تلخ گفت: دوسال قبل از انتشار کتاب حوض خون که مستند خنده تلخ روایت تصویری همین رویداد است، با دوستان موسسه شهید زیوداری و این قصه آشنا شدیم؛ مسیر مستند به سمتی رفت که تولیدش طول کشید و در نهایت در این روز ها به تصویر درآمد، اما کتاب زودتر به نتیجه رسید و در میانه تولید تصویری منتشر شد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مستند خنده تلخ به کارگردانی مهدی عبدالباقی و تهیه کنندگی مهدیه سادات محور پنج شنبه 7 دی از شبکه یک پخش شد.

این مستند روایتی از شوکت ناطقی است که پس از مدت ها بی اطلاعی از پسرش که به جبهه رفته، برای خبردار شدن از وضعیت او، در رختشورخانه بیمارستانی در پشت جبهه مشغول به کار می شود.

این مستند براساس کتاب حوض خون نوشته فاطمه سادات میرعالی تولید شده است.

 مهدی عبدالباقی کارگردان مستند خنده تلخ ، درباره چگونگی انتخاب قصه این مستند به خبرنگار فارس گفت: تحقیقات در مورد این داستان را دوستان ما در موسسه شهید زیوداری در اندیمشک انجام داده بودند؛ آن ها در پروژه ای که برای خود تعریف و دنبال کرده اند با حدود 70 نفر از کسانی که در زمان جنگ ایران و عراق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مستندی که داستان کتاب «حوض خون» را روایت می کند

مستندی که داستان کتاب «حوض خون» را روایت می کند