مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 11:112024-01-15سياسي

عضو شورای مرکزی موتلفه: فرار شاه، حاصل جنبش های استکبار و استعمار ستیز مردمی بود


احمد علی مقدم، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: فرار شاه سبب شد که حکومت سراسر فساد اخلاقی و اقتصادی پهلوی برای همیشه از بین برود که این کار مهم و پیروزی انقلاب اسلامی آسان بدست نیامد و با خون هزاران جوان و شهید و فعالیت شبانه روزی انقلابیون به رهبری امام راحل محقق شد.

- احمد علی مقدم، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی، در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، در رابطه با 26 دی، روز فرارشاه خائن، گفت: حاکمیت مستبدانه و دیکتاتوری بیش از 50 ساله حکومت پهلوی پدر و پسر، حاصل سرسپردگی و اعتماد به شیطان بزرگ و اسراییل بود بطوریکه همه کارهایشان با صلاحدید و تایید شیطان بزرگ انجام می شد و سرانجام این نوکری صفت آن ها را برای همیشه از صحنه تاریخ حذف کرد.

  این فعال سیاسی با بیان اینکه مهم ترین درس عبرت 26 دی این بود که دلبستگی به امریکا و مذاکره با او، هیچ گاه عاقبت خوبی نداشته است، ادامه داد: حکام نوکر صفت پهلوی علیرغم اینکه ابزاری در دست سران سلطه بودند اما در پایان چوب این حقارت و وطن فروشی خود را خوردند و با بی آبرویی و رسوایی هر دو رانده شدند و در غربت و بی احترامی مردند.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان کرمان مطرح کرد: نفرت مردم از حکومت پهلوی سبب ریشه کنی آن شد لذا گرامیداشت و روشنگری امثال این روزهای بسیار مهم که نقطه عطف و ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو شورای مرکزی موتلفه: فرار شاه، حاصل جنبش های استکبار و استعمار ستیز مردمی بود

عضو شورای مرکزی موتلفه: فرار شاه، حاصل جنبش های استکبار و استعمار ستیز مردمی بود