مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 10:052024-01-08اقتصادي

تحویل واحدهای مسکونی به متقاضیان اردستانی از سال جاری آغاز می شود


سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اردستان گفت: تعداد 593 واحد مسکونی و تجاری در شهرستان اردستان در حال احداث است که واگذاری و تحویل واحدها از سال جاری آغاز می شود و با توجه به پیشرفت فیزیکی هر پروژه به تدریج تا سال 1404 ادامه خواهد داشت.

- محمد علی نریمانی، سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اردستان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اردستان، اظهار داشت: تعداد 593 واحد مسکونی و تجاری در شهرستان اردستان عملیات احداث آن در حال اجراست که تحویل و واگذاری این واحدها در سال جاری آغاز و باتوجه به پیشرفت فیزیکی هر پروژه تا پایان نیمه اول سال 1404 به متقاضیان تحویل داده می شود.

وی افزود: در حوزه مسکن روستایی، 160 واحد مسکونی از طریق تسهیلات مسکن روستایی احداث می شود که پروژه های 50 واحدی امیران و 70 واحدی ظفرقند در سال 1403 واگذار خواهد شد، همچنین پروژه 40 واحدی روستای ونین براساس قرارداد در حال واگذاری است.

نریمانی خاطرنشان کرد: تعداد 348 واحد مسکن محرومین برای اقشار کم درآمد جامعه از طریق انجمن خیرین مسکن ساز شهرستان اردستان در حال احداث است که پروژه 220 واحدی کریمان اردستان و 90 واحدی کریمان زواره در سال 1404 واگذار می شود.

سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اردستان تصریح کرد: پروژه 24 واحدی مسکن کریمان مهاباد و 14 واحدی کریمان زواره در مرحله نازک کاری قرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحویل واحدهای مسکونی به متقاضیان اردستانی از سال جاری آغاز می شود

تحویل واحدهای مسکونی به متقاضیان اردستانی از سال جاری آغاز می شود