مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 21:102024-01-01سياسي

هدایت سرمایه گذاران واقعی برای تسهیل و تسریع سرمایه گذاری در مناطق آزاد


مشاور رییس جمهوری و دبیر شورایعالی مناطق تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی کشور بر ضرورت راهنمایی و هدایت سرمایه گذاران واقعی با هدف تسهیل و تسریع فرآیندها باید در دستور کار قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الله عبدالملکی دبیر شورای عالی مناطق آزاد امروز در نشست مشترک با مدیرعامل، معاونان و  مدیران سازمان منطقه آزاد قشم، اظهار کرد: در حوزه فعالیت های عمرانی و تامین زیرساخت ها مانند آب و جاده و همینطور در حوزه تجارت خارجی با نگاه به بازارهای صادراتی، اتفاقات خوبی در حال اجرایی شدن است که اثراث مثبت آن در آینده نزدیک خود را در منطقه نشان خواهد داد.

دبیر شورایعالی مناطق آزاد کشور با اشاره به استقبال خوب متقاضیان سرمایه گذاری در مناطق آزاد کشور بویژه منطقه آزاد قشم، افزود: باید با برنامه ریزی ضمن حذف فرآیندهای اضافی، شرایط را برای تسهیل سرمایه گذاری و آغاز مراحل اجرای پروژه ها فراهم کرد.

به گفته عبدالملکی؛ طرح های سرمایه گذاری و شرایط حضور برای سرمایه گذاران واقعی باید با جدیت رصد شود و با شناسایی گلوگاه هایی که موجب کند شدن فرآیند سرمایه گذاری می شوند، برای رفع مشکل اقدام کرد.

وی با بیان اینکه راهنمایی و هدایت سرمایه گذاران برای تسهیل فرآیندها در مناطق آزاد یک ضرورت است، بیان داشت: برای تسریع و تکمیل فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدایت سرمایه گذاران واقعی برای تسهیل و تسریع سرمایه گذاری در مناطق آزاد

هدایت سرمایه گذاران واقعی برای تسهیل و تسریع سرمایه گذاری در مناطق آزاد