مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 11:552024-01-16اقتصادي

حقوق های نجومی در دولت و مجلس


وقتی حداقل حقوق ده میلیون تومان است آیا 70 میلیون حقوق نجومی نیست؟ در کشور های معمول دنیا و حتی کشور های پیشرفته صنعتی، جایی را می توان مثال آورد که این همه فاصله بین کف و سقف حقوق در دستگاه اجرایی آن باشد؟ - فتح الله آملی در یادداشتی در روزنامه اطلاعات نوشت: براساس آنچه که یکی از اعضای کمیسیون تلفیق مجلس در گفت و گوی اخیر خود بیان کرده، قرار است در لایحه بودجه سال آینده حداقل حقوق دولتی 10 و حداکثر آن 70 میلیون تومان باشد.

  این را کوچکی نژاد عضو کمیسیون تلفیق در مصاحبه با جماران مورد اشاره قرار داده و این را نیز افزوده که تلاش داریم افزایش قیمت انرژی نداشته باشیم؛ گرچه با افزایش یک درصدی مالیات بر ارزش افزوده ، افزایش قیمت در کالاها خواهیم داشت اما سعی می کنیم فشاری به مردم وارد نشود.

در مورد افزایش حقوق ها هم متوسط 20درصد را درنظر گرفته ایم و.

  بحمدالله براساس آنچه در این سخنان روشن است دوستان در نظام تصمیم گیری با یک استدلال ظاهراً مبتنی بر قانون پرداخت تا 70 میلیون تومان در دستگاه اجرایی را مجاز دانسته اند، یعنی حداکثر 7 برابری دستمزد و حقوق که قبلاً در قانون بوده و همچنان برقرار است.

  حال سوال این است که آیا نیستند کارگزارانی که در دستگاه اجرایی خدمت می کنند و ارزش خدماتشان 70 میلیون تومان در ماه است؟ بی تردید هستند و ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حقوق های نجومی در دولت و مجلس

حقوق های نجومی در دولت و مجلس