مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 دی 1402 ساعت 06:012024-01-04سياسي

بیانیه شورای وحدت لرستان در پی حمله تروریستی در کرمان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، شورای وحدت نیروهای انقلابی استان لرستان در پی حمله تروریستی در گلزار شهدای کرمان طی بیانیه ای این اقدام را محکوم کرد.

متن این بیانیه بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم رُدَّ الْحَجَرَ مِنْ حَیثُ جاءَکَ فَاِنَّهُ لا یُرَدُّ الشَّرُّ اِلاّ بِالشَّرِّ / امیرالمومنین علیه السلام حادثه تروریستی در گلزار شهدای کرمان و شهادت و مجروح شدن تعدادی از هموطنان عزیزمان، باردیگر موجی از تاثر و اندوه را در سراسر ایران اسلامی ایجاد کرد.

هدف قرار دادن مردان و زنان، کودکان و نوجوانان مظلوم و بی گناه، کار ددمنشانه ناجوانمردانه و سفاکانی است که شناختی از مفهوم بشریت و انسانیت ندارند.

این جنایت هولناک ضمن اثبات چند باره اتحاد شوم میان دولت های مرتجع منطقه و استکبار جهانی به محوریت رژیم غاصب صهیونسیتی و آمریکاست، ضمن اینکه بار دیگر حقانت و مظلومیت ملت شریف ایران را به رخ جهانیان کشید و این نشان دهنده خشم و عصبانیت آنان و تلاش برای پوشاندن دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی، بلاخص موفقیت های چشمگیر جبهه مقاومت در منطقه و جامعه بین الملل در روزهای اخیر بوده است.

این جنایت تروریستی بیانگر اوج درماندگی و حقارت رژیم غاصب صهیونیستی و جریان استکبار جهانی است که به خیال باطل خود گمان می کنند، می توانند با ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه شورای وحدت لرستان در پی حمله تروریستی در کرمان

بیانیه شورای وحدت لرستان در پی حمله تروریستی در کرمان