مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 15:452024-01-06بين الملل

تمدید 3 ماهه لغو پرواز های ایرلاین پرتقاضای اروپایی به اسراییل


شرکت هواپیمایی ارزان قیمت و پرتقاضای مجارستانی که بیش از یکصد پرواز در هفته به و از سرزمین های اشغالی داشته است، پروازهای خود را به این رژیم تا پایان مارس آینده تمدید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، بلیت هزاران اسراییلی با تمدید تعلیق پروازهای ویز ایر کنسل شد ، این را دیروز سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد.

این سازمان اعلام کرد که شرکت هواپیمایی بزرگ مجارستانی ویز ایر، قصد دارد تا پایان ماه مارس آینده لغو تمام پروازهای خود را به و از اسراییل تمدید کند.

این شرکت ارزان قیمت مجارستانی از اولین روزهای آغاز عملیات طوفان الاقصی اکثر پروازهای خود را به  و از اسراییل به استثنای تعداد کمی از پروازهای نامنظم متوقف کرد.

سازمان رادیو تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت که تصمیم این شرکت هواپیمایی به معنای لغو هزاران بلیط اسراییلی ها است در حالی که در شرایط عادی، این شرکت بیش از 100 پرواز در هفته به  و از اسراییل انجام می داد.

سازمان مذکور افزود: اتصمیم ایرلاین مجارستانی به معنای اختلال در پرواز ده ها هزار اسراییلی است که در مدت مذکور بلیت سفر دریافت کرده بودند، در حالی که این شرکت پیش از این برای مدت سه ماه تا پایان 2023 به دلیل تنش های امنیتی ناشی از جنگ غزه پروازها به سرزمین های اشغالی را لغو کرده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید 3 ماهه لغو پرواز های ایرلاین پرتقاضای اروپایی به اسراییل

تمدید 3 ماهه لغو پرواز های ایرلاین پرتقاضای اروپایی به اسراییل