مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 13:352024-01-16حوادث

عاملان قمه کشی در زنجان بازداشت شدند


جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان از بازداشت سه نفر از اراذل و اوباش نوظهور که با قمه کشی موجب تهدید و ایجاد رعب و وحشت میان مردم می شدند، خبر داد.

- ایسنا/زنجان جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان از بازداشت سه نفر از اراذل و اوباش نوظهور که با قمه کشی موجب تهدید و ایجاد رعب و وحشت میان مردم می شدند، خبر داد.

سرهنگ ایرج خانی پور امروز (26 دی ماه) اظهار کرد: درپی وصول چند فقره شکایت مبنی بر ایجاد ضرب و شتم عمدی توسط سه نفر از اراذل و اوباش نوظهور، ماموران پلیس امنیت عمومی وارد عمل شدند و هویت این اراذل را احراز و شناسایی کردند.

وی ادامه داد: با گرفتن دستور قضایی، محل اختفای این سه نفر شناسایی شد و آنها در یک اقدام غافلگیرانه دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

او بیان کرد: در تحقیقات ماموران و استخراج محتوای دوربین ها و اعتراف متهمان، مشخص شد این افراد با قمه و قداره ها ضمن ایجاد رعب و وحشت در میان مردم، تعدادی از آنها را ضرب و جرح کرده اند و با انتشار فیلم خود در فضای مجازی اقدام به تهدید ماموران می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس زنجان، خانی پور با اشاره به کشف چند قبضه قمه و قداره از افراد دستگیرشده، افزود: هر سه نفر متهم با تشکیل پرونده مقدماتی به مقام قضایی تحویل داده شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عاملان قمه کشی در زنجان بازداشت شدند

عاملان قمه کشی در زنجان بازداشت شدند