مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 11:252024-01-01سياسي

شهید سلیمانی کمر داعش و آمریکا را شکست


شهید سلیمانی در عمل اسلام را به همگان نشان داد و با تعبد و تواضعی که داشت دل همگان را به سوی خود جلب می کرد و با رشادتی که داشت کمر آمریکا و داعش را شکست.

- ایسنا/اصفهان یک عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: شهید سلیمانی در عمل اسلام را به همگان نشان داد و با تعبد و تواضعی که داشت دل همگان را به سوی خود جلب می کرد و با رشادتی که داشت کمر آمریکا و داعش را شکست.

حجت الاسلام محمدتقی رهبر در گفت وگو با ایسنا درباره ابعاد شخصیتی شهید سلیمانی، اظهار کرد: 35 سال قبل که بنده به مکه مشرف شده بودم با شهید سلیمانی همسفر بودم و حدود یک ماه با هم بودیم.

در این سفر بیش از پیش شیفته حسن اخلاق سردار سلیمانی شدم و ایشان در عین حال که کم حرف بودند، اما اهل عمل بودند.

عمل گرایی، انقلابی بودن، تدین و معتقد به مبانی اسلام از دیگر ویژگی های شخصیتی این شهید سرافراز بود که در سفر مکه به خوبی این خصیصه ها نمایان شد.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی از آفتاب، روشنایی بیشتری دارد، افزود: ایشان کمر داعش و آمریکا را در منطقه شکست که در این راه رزمندگان مقاومت اسلامی با سازماندهی مثال زدنی سردار سلیمانی ضربات مهلکی به داعش وارد کردند.

این عضو جامعه روحانیت مبارز، تصریح کرد: شهید سلیمانی در عمل اسلام را به همگان نشان داد و با تعبد و تواضعی که داشت دل همگان را به سوی خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید سلیمانی کمر داعش و آمریکا را شکست

شهید سلیمانی کمر داعش و آمریکا را شکست