مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 14:252023-12-23اقتصادي

بازدید وزیر نیرو از از طرح های در دست احداث نیروگاه ری


وزیر نیرو به منطور آمادگی تامین برق پیک تابستان سال آینده از طرح های در دست احداث تولید برق نیروگاه ری بازدید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، علی اکبر محرابیان وزیر نیرو و شماری از مدیران ارشد صنعت برق کشور صبح امروز با حضور در نیروگاه ری، به منطور آمادگی تامین برق پیک تابستان سال آینده از پست 230 کیلو ولت و 2 واحد یک صد مگاواتی در حال احداث این نیروگاه برق ری بازدید کردند.

پست GIS نیروگاه ری به منظور اتصال واحدهای نیروگاه جدید سیکل ترکیبی راندمان بالای این مجموعه و افزایش قابلیت اطمینان شبکه برق جنوب تهران طی تابستان سال آینده وارد مدار می شود.

پست GIS 230کیلوولت در حال ساخت نیروگاه ری یکی از بزرگ ترین پست های بلافصل نیروگاهی است که با برخورداری از 14 بی 230 کیلوولت متشکل از چهار فیدر نیروگاهی، 6 فیدر خط انتقال، سه فیدر ترانسفورماتور 63/ 230 کیلوولت هریک به ظرفیت 200مگاولت آمپر و یک بی کوپلر در محوطه داخلی نیروگاه ری احداث خواهد شد.

ساخت این پست GIS نخستین گام برای بازنشسته کردن واحدهای قدیمی نیروگاه ری و جایگزینی آنها با واحدهای راندمان بالا و تکنولوژی جدید است که با اجرای این پروژه راندمان و توان تولید برق استان تهران و پایداری شبکه به میزان قابل توجهی افزایش پیدا خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید وزیر نیرو از از طرح های در دست احداث نیروگاه ری

بازدید وزیر نیرو از از طرح های در دست احداث نیروگاه ری