مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 17:002024-01-13بين الملل

چرا اصلاحات با ذوق زدگی برای محور مقاومت نسخه می پیچد؟+تصاویر


روزنامه اصلاح طلب دنیای اقتصاد با ذوق زدگی و در یک رویکردی به دور از واقعیت های یک رویداد، خبر حمله آمریکا به یمن را پوشش داد؛ موضوعی که حتی رسانه های بیگانه نیز آنرا با وسواس خبری خاصی خبررسانی کردند.

- فارس پلاس؛ روایت روز - روزنامه اصلاح طلب دنیای اقتصاد با تیتر قابل تامل آمریکا نسخه یمن را پیچید خبر حمله آمریکا و ائتلاف ضد یمنی به این کشور را روایت کرد؛ تیتری که ذوق زدگی از پس آن به نفع آمریکا به خوبی حس می شود.

هر چند که این رسانه با انتقاد افکارعمومی در فضای مجازی مجبور به تغییر عنوان این مطلب شد اما نگاهی به پوشش خبری رسانه های مختلف حتی رسانه های بیگانه از جمله بی بی سی فارسی نشان می دهد حتی این رسانه ها نیز اینچنین موضع خاص و یک طرفه در قبال این رویداد اتخاذ نکردند.

جالب است که دست اندرکاران این رسانه در توضیح انتشار مطلب مذکور عنوان کرده اند که نوع تیترزنی و خبررسانی کار خبرخوان و مربوط به رسانه دیگر بوده؛ این درحالی است که این روزنامه نگفته که کدام رسانه دیگر این خبر را منتشر کرده که خبرخوان آنرا عینا کپی پرداری کرده و به نام این رسانه ثبت شده است؟!   ادعای یکی از کارکنان روزنامه دنیای اقتصاد درباره  درج  خبر رسانه دیگر در وبسایت این روزنامه با استفاده از خبر خوان درحالی که توضیح نداده این خبر از کدام رسانه دیگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا اصلاحات با ذوق زدگی برای محور مقاومت نسخه می پیچد؟+تصاویر

چرا اصلاحات با ذوق زدگی برای محور مقاومت نسخه می پیچد؟+تصاویر