مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 14:452023-12-24سياسي

خودرو و موتور سیکلت حاج قاسم در سوریه به نمایش در می آید


رییس ستاد گردشگری شهرداری تهران گفت: تا 11 دی ماه خودرو و موتور سیکلتی که حاج قاسم با آن در سوریه تردد می کرد، در سراسرنمای موزه دفاع مقدس به نمایش در می آید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، مراسم افتتاحیه رویداد 12 هزار نفری به وقت عاشقی 1:20 به مناسبت گرامیداشت چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی امروز در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

محمدقاسم ناظر مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، امیر قاسمی رییس ستاد گردشگری شهرداری تهران، ناصر ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین و سعدالله زارعی یکی از فرماندهان نیروی قدس سپاه، استاد دانشگاه و کارشناس مسائل بین المللی، از جمله حاضران این مراسم بودند.

قاسمی در ابتدای اختتامیه به وقت عاشقی 1:20 ، چیستی این برنامه را توضیح داد و گفت: این برنامه که کار مشترکی از مجموعه ستاد گردشگری شهرداری تهران و موزه ملی دفاع مقدس است، از امروز 3 دی ماه تا 11 همین ماه برگزار می شود و 12 هزار نفر از شهروندان تهرانی برای دیدن دستاوردهای کشورمان به مجموعه سراسرنمای مقاومت حاج قاسم سلیمانی می آیند و از آن بازدید می کنند.

  رییس ستاد گردشگری شهرداری تهران افزود: در این سراسرنمای مقاومت، از وقایع ایام دفاع مقدس و خرمشهر تا کارهایی که در کشورهای مقاومت مثل س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودرو و موتور سیکلت حاج قاسم در سوریه به نمایش در می آید

خودرو و موتور سیکلت حاج قاسم در سوریه به نمایش در می آید