مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 16:102023-12-27سياسي

تلاش برای رفع چالش های گردشگری کشور با همایش های علمی فناورانه 


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان گفت: برگزاری رویداد حل نیازهای فناورانه گردشگری درپی نیازهای حوزه گردشگری است.

- ایسنا/سمنان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان گفت: برگزاری رویداد حل نیازهای فناورانه گردشگری درپی نیازهای حوزه گردشگری است.

امیر کرم زاده امروز (چهارشنبه، ششم دی ماه) در همایش حل نیازهای فناورانه گردشگری با رویکرد فناوری های نوین، اظهار کرد: با توجه به نیازهای متفاوت در حوزه گردشگری کشور و وجود ظرفیت های فراوان در حوزه فناوری کشور برای حل چالش ها، این رویداد ملی برگزارشده است.

وی با تأکید بر اینکه در عصر حاضر فناوری حرف اول را می زند، افزود: با حضور فناوران برجسته در کشور، باید برای بهره وری بیشتر در حوزه گردشگری، از ظرفیت فناوران استفاده کرد و با ایجاد تحول در حوزه گردشگری، اقتصاد کشور را متحول کرد.

کرم زاده با بیان اینکه کشور ایران به ویژه استان سمنان، جاذبه های طبیعی و تاریخی فراوانی دارد و به زیرساخت های گردشگری نیاز دارد، ادامه داد: یکی از راه های توسعه گردشگری و جذب گردشگران، استفاده از طرح های فناورانه و خلاقانه شرکت کنندگان در این رویداد است.

او با اشاره به حمایت های همه جانبه دولت از گردشگری و فناوری، گفت: تمام اتفاق ها و پیشرفت های این نظام به برکت خون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای رفع چالش های گردشگری کشور با همایش های علمی فناورانه 

تلاش برای رفع چالش های گردشگری کشور با همایش های علمی فناورانه