مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 15:102024-01-05سياسي

صنایع خارگ با جدیت به مسوولیت های اجتماعی خود عمل کنند


انتظار می رود که تحقق مسؤولیت های اجتماعی صنایع در جزیره خارگ با جدیت دنبال شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، حجت الاسلام محمود کارگر امام جمعه خارگ در خطبه های نماز جمعه امروز با تسلیت شهادت مظلومانه جمعی از زائران گلزار شهدای کرمان، اظهار داشت: دشمنان حربی جهان اسلام، ابتدا در دمشق سید رضی موسوی را ترور و شهید کردند بعد در بیروت لبنان نفر دوم حماس صالح العاروری را ترور کردند.

وی افزود: چهارشنبه در کرمان جنایت کردند و این زنجیره را ادامه دادند تا عادی انگاری کنند و در ناقوره یکی از فرماندهان حزب الله را شهید کردند و پنج شنبه اشغال گران آمریکایی در بغداد دو تن از فرماندهان نجباء را شهید کردند و در عملیات دریایی 8 نفر یمنی را شهید کردند.

کارگر گفت: اینکه ریشه های این جنایت قطعاً عبری، عربی و غربی است در آن شکی وجود ندارد و مدل این عملیات تروریستی همان مدل مورد استفاده اسراییلی و آمریکایی است.

وی خاطرنشان کرد: همان کسانی که در فرودگاه بغداد با عملیات تروریستی، مهمان مردم عراق یعنی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را به شهادت رساندند قطعاً با مهمانان این شهید هم اینچنین برخورد کرده اند.

امام جمعه خارگ افزود: همانگونه که اعتماد به نیروهای امنیتی داریم و تشکر می کنیم اما دو مطالبه هم داریم؛ در سطح بین المللی مردم از نیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنایع خارگ با جدیت به مسوولیت های اجتماعی خود عمل کنند

صنایع خارگ با جدیت به مسوولیت های اجتماعی خود عمل کنند