مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 00:152023-12-25حوادث

تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی ملی چالوس


سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان چالوس از تخریب و آزادسازی ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی ملی در سیابیشه مرزن آباد خبر داد.

- عبدالله شمس ناتری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری از تخریب یک دستگاه ساختمان دوبلکس در محدوده اراضی ملی این شهرستان خبر داد و گفت: این بنا از سوی متخلفان در زمین تصرف شده اراضی ملی به مساحت 830 مترمربع واقع در سیابیشه ساخته شده بود که بر مبنای حکم قلع و قمع، ابتدا زمین تصرف شده، آزاد و بعد از آن نیز این ساختمان تخریب شد.

وی با تقدیر از همکاری کامل پلیس آگاهی و پیشگیری شهرستان چالوس ، فرماندهی یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران نوشهر، فرماندهی انتظامی شهرستان چالوس، نماینده دستگاه قضایی و نیروهای حفاظتی منابع طبیعی شهرستان های چالوس، کلاردشت، نوشهر و کجور و نیروی انتظامی ولی آباد بیان کرد: عملیات اجرا شده با بکارگیری یک دستگاه بیل مکانیکی در یک هوای سرد در منطقه سیابشه انجام گرفت.

شناسایی و اقدام برای تخریب بناهای غیرمجاز این مقام مسوول اضافه کرد: اداره منابع طبیعی و آبخیزداری به منظور تثبیت حاکمیت دولت بر اراضی ملی با کوچکترین ساخت و ساز در محدوده اراضی ملی برخورد می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی ملی چالوس

تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی ملی چالوس