مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 23:202024-01-14سياسي

حمایت دولت از کسب و کارهای دانش بنیان با ارائه مشوق های مالیاتی


مدیرکل دبیرخانه شورای راهبردی فناوری و تولیدات دانش بنیان معاونت علمی ریاست جمهوری گفت: دولت با ارائه مشوق های مالیاتی از تولید و کسب و کارهای دانش بنیان حمایت می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، نشست صاحبان صنایع بزرگ استان قزوین عصر امروز با حضور محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین، مهدی کرامتی مدیرکل دبیرخانه شورای راهبردی فناوری و تولیدات دانش بنیان معاونت علمی ریاست جمهوری، علی رحمانی معاون اقتصادی استانداری و جمعی از مدیران و صاحبان صنایع استان در سالن همایش پارک علم و فناوری قزوین برگزار شد.

مهدی کرامتی در جریان برگزاری این نشست اظهار کرد: قانون جهش تولید دانش بنیان، یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری و از قوانین راهبردی کشور است.

وی از وضع قوانین زیادی جهت تقویت قانون جهش تولید خبر داد و افزود: استفاده از ظرفیت اعتبار مالیاتی برای توسعه زیست بوم فناوری کشور و افزایش سرمایه شرکت های دانش بنیان از برنامه های مهم این قانون می باشد.

مدیرکل دبیرخانه شورای راهبردی فناوری و تولیدات دانش بنیان معاونت علمی ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: سرمایه گذارانی که سرمایه شان بیش از 100 میلیارد و بورسی یا فرابورسی باشند و در انجام یک پروژه از شرکت دانش بنیان و یا ظرفیت زیست بوم فناوری استفاده کنند می توانند از مشوق ها بهره مند شون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت دولت از کسب و کارهای دانش بنیان با ارائه مشوق های مالیاتی

حمایت دولت از کسب و کارهای دانش بنیان با ارائه مشوق های مالیاتی