مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 19:102023-12-25سياسي

پیش نویس آیین نامه تکالیف دستگاه های دولتی برای نمایشگاه قرآن بررسی شد


اولین جلسه بررسی پیش نویس آیین نامه تکالیف دستگاههای دولتی در مشارکت و برگزاری نمایشگاه قرآن کریم امروز در سالن جلسات معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

- اولین جلسه بررسی پیش نویس آیین نامه تکالیف دستگاههای دولتی در مشارکت و برگزاری نمایشگاه قرآن کریم امروز در سالن جلسات معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ابتدای این جلسه محمد مهدی عزیز زاده قائم مقام معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مشارکت دستگاه ها و نهادهای دولتی را در برگزاری نمایشگاه قرآن کریم امری همیشگی عنوان و این اتفاق را بدیع و جدید ندانست.

وی هدف از تدوین و ابلاغ این آیین نامه را مشارکت همه بدنه دولت به شکلی رسمی و منسجم و استفاده حداکثری از تمام ظرفیت دستگاه ها در برگزاری هر چه باشکوه تر نمایشگاه قرآن عنوان کرد و امر قرآن را کار تمام دولت جمهوری اسلامی و افزود؛ نمایشگاه قرآن منحصر به وزارت ارشاد و معاونت قرآن و عترت نیست.

قائم مقام نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، نمایشگاه قرآن را مردمی ترین فعالیت قرآنی کشور دانست و اضافه کرد: بیشترین میزان تاثیر گذاری در بین آحاد جامعه می تواند از طریق این نمایشگاه اتفاق بیفتد و این موضوع می طلبد که اتاق کار مشترکی در بین دستگاه های دولتی بدین منظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش نویس آیین نامه تکالیف دستگاه های دولتی برای نمایشگاه قرآن بررسی شد

پیش نویس آیین نامه تکالیف دستگاه های دولتی برای نمایشگاه قرآن بررسی شد