مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 10:302023-12-23سياسي

نگاه ویژه کمیته امداد خراسان جنوبی به کنکوری ها


معاون فرهنگی کمیته امداد خراسان جنوبی از بهره مندی دانش آموزان تحت حمایت این نهاد از خدمات موسسه قلم چی برای ارتقای تحصیلی و افزایش درصد موفقیت آن ها در کنکور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، جمشید سورگی، معاون فرهنگی اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی امروز به رسانه ها اعلام کرد: کمک موثر برای ادامه تحصیل فرزندان مددجویان یکی از اولویت ها و دغدغه های اصلی این نهاد است.

وی گفت:در شرایط فعلی رقابت بر سر موفقیت در کنکور سخت و پرهزینه شده است و فرزندان خانواده های نیازمند به علت وجود پاره ای مشکلات فرهنگی و مالی در حاشیه این رقابت قرار دارند که امیدواریم با تلاش این نهاد و همکاری فعالان عرصه خیر و احسان این وضعیت بهبود یافته و بتوانند با موفقیت در کنکور و راهیابی به رشته ها و دانشگاه های مطرح، آینده خوبی برای خود و خانواده هایشان فراهم کرده و از چرخه فقر خارج شوند.

معاون فرهنگی اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی با اشاره به این که برای حمایت از دانش آموزان تحت حمایت تفاهم نامه ای بین بنیاد علمی فرهنگی قلم چی و کمیته امداد امام خمینی (ره) منعقد شده است افزود: با توجه به اهمیت برنامه ریزی مناسب جهت ارتقاء سطح علمی فرزندان خانواده های مورد حمایت (پایه های تحصیلی دوم ابتدایی الی دوازدهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه ویژه کمیته امداد خراسان جنوبی به کنکوری ها

نگاه ویژه کمیته امداد خراسان جنوبی به کنکوری ها