مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 07:352024-01-20اقتصادي

وصول بیش از 4 هزار میلیارد ریال حقوق دولتی معادن آذربایجان غربی


مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی در خصوص میزان حقوق دولتی دریافتی از معادن در سال جاری گفت: امسال چهار هزار و 449 میلیارد ریال در این بخش وصولی داشتیم که نسبت به 2 هزار و 393 میلیارد ریال مدت مشابه سال گذشته، - ایسنا/آذربایجان غربی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی در خصوص میزان حقوق دولتی دریافتی از معادن در سال جاری گفت: امسال چهار هزار و 449 میلیارد ریال در این بخش وصولی داشتیم که نسبت به 2 هزار و 393 میلیارد ریال مدت مشابه سال گذشته، 186 درصد رشد دارد.

عبدالحمید سرتیپی در گفت و گو با ایسنا اضافه کرد: در سال جاری 19 معدن غیرفعال در استان احیا شد که سه مورد بیشتر از مدت مشابه پارسال بود.

وی ادامه داد: همچنین امسال 54 واحد معدنی از طریق مزایده در آذربایجان غربی به مرحله احیا رسیده در حالی که این رقم در مدت مشابه پارسال، 41 واحد بود.

سرتیپی ادامه داد: در 9 ماه سال جاری، 410 مورد بازدید نظارتی و 92 مورد تعیین تکلیف معادن در آذربایجان غربی انجام شد که در هردوبخش نسبت به سال گذشته رشد حدود 20 درصدی داشته ایم.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان افزود: در 9 ماه سال جاری، 47 پروانه اکتشاف معدنی، 24 فقره گواهی کشف و 41 پروانه بهره برداری معدنی در استان صادر شده که نتیجه آن، جذب سرمایه گذاری 211 میلیارد ریالی در حوزه گواهی های کشف، یک هزار و 12


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وصول بیش از 4 هزار میلیارد ریال حقوق دولتی معادن آذربایجان غربی

وصول بیش از 4 هزار میلیارد ریال حقوق دولتی معادن آذربایجان غربی