مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 12:052024-01-13سياسي

مادر شهیدان دوست محمدی در بویین میاندشت به خاک سپرده شد


پیکرمطهر حاجیه خانم طیبه علایی، مادر شهیدان والامقام حسن و عباس دوست محمدی، امروز(شنبه) با حضور اقشار مختلف مردم قدرشناس در بویین میاندشت تشییع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، امروز مادری بر روی دستان مردم قدرشناس بویین میاندشت تشییع شد که بزرگترین دارایی اش و بزرگترین ثروتش و بهترین چیزهایی که در زندگی داشت یعنی فرزندانش را در راه خدا، رسم عاشورا،  ارزش های الهی و آرمان های انقلاب اسلامی داد تا دین خدا بماند و امانت الهی را به بهترین شکل به صاحبش برگرداند.

  مادری که با دستان خود قرآن بر سر فرزندانش گرفت و آنها را بدرقه کرد و با چشمانی خیس با آنان وداع کرد، حالا  پس از تحمل سال ها فراق به آنها پیوست تا دوباره عطر تنشان را ببوید و طعم مادری را در کنار آنان در بهشت بچشد.

کلمات قادر به بیان و ستودن عظمت صبر، ایثار و از خود گذشتگی چنین مادرانی که با ایمان و اراده راستین زینب گونه زیستند و پیام شهدا را با جان و دل نگاشتند، نیست.

پیکرمطهر حاجیه خانم طیبه علایی، مادر شهیدان والامقام حسن و عباس دوست محمدی، امروز(شنبه) با حضور اقشار مختلف مردم  در بویین میاندشت  تشییع شد و  در کنار مزار فرزندان شهیدش به خاک سپرده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مادر شهیدان دوست محمدی در بویین میاندشت به خاک سپرده شد

مادر شهیدان دوست محمدی در بویین میاندشت به خاک سپرده شد