مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 16:502024-01-20سياسي

دانشجویان اردبیلی در آیین معنوی اعتکاف حاضر می شوند


مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی از برگزاری آیین اعتکاف دانشجویی برای دانشجویان این دانشگاه خبر داد.

- ایسنا/اردبیل مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی از برگزاری آیین اعتکاف دانشجویی برای دانشجویان این دانشگاه خبر داد.

محمدرضا مصلح نیا 30 دی در گفت وگو با ایسنا از برگزاری آیین اعتکاف دانشجویی برای دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی خبر داد و گفت: آیین اعتکاف دانشجویی همزمان با سراسر کشور برای دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی نیز برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی می توانند تا سوم بهمن ماه برای ثبت نام در این آیین معنوی اقدام کنند، افزود: علاقمندان می توانند جهت ثبت نام به دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، بسیج دانشجویی و هیأت مکتب الشهدای دانشجویان مراجعه کرده و یا با شماره 04531505283 تماس حاصل نمایند.

مصلح نیا با بیان اینکه آیین معنوی اعتکاف روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه 5 لغایت 7 بهمن مصادف با 13، 14 و 15رجب المرجب 1445 برگزار خواهد شد، تصریح کرد: همزمان با این آیین دانشجویان از برنامه های معرفتی و فرهنگی و جشن میلاد حضرت علی(ع) نیز بهره مند خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان اردبیلی در آیین معنوی اعتکاف حاضر می شوند

دانشجویان اردبیلی در آیین معنوی اعتکاف حاضر می شوند