مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 08:502024-01-17اقتصادي

ساخت 3 شهرک مسکونی در خرم آباد و کوهدشت


به گفته معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی لرستان ساخت 2 شهرک مسکونی برای خرم آباد و یک شهرک مسکونی برای کوهدشت در کارگروه زیر بنایی و شورای برنامه ریزی استان مصوب شده است.

- برزو بردی نشین امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در خرم آباد، با اشاره به اینکه تهیه بیش از 15 طرح توسعه و عمران شهری در دستور کار اداره کل راه و شهر سازی قرار دارد، اظهار کرد: این طرح ها شامل طرح های جامع، طرح های تفصیلی و طرح های جامع تفصیلی برای شهرهای کوچک است.

به گفته وی طرح جامع کوهدشت، طرح جامع تفصیلی چغابل، فیروزآباد، مومن آباد ازنا، معمولان و ویسیان آماده طرح در کارگروه زیر بنایی استان هستند.

معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی لرستان گفت: طرح ها پس از تصویب در کارگروه زیر بنایی وشورای برنامه ریزی استان برای تایید نهایی به شورای عالی شهرسازی و معماری کشور ارجاع داده می شوند.

بردی نشین با اشاره به اینکه طرح های جامع تفصیلی بیرانشهر، بروجرد و دورود با رویکرد بازآفرینی و طرح جامع تفصیلی الیگودرز در حال تهیه توسط مشاور هستند، گفت: طرح های تفصیلی پل دختر و نورآباد نیز توسط مشاور در مرحله بررسی نهایی جهت طرح در کمیسیون ماده 5 هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت 3 شهرک مسکونی در خرم آباد و کوهدشت

ساخت 3 شهرک مسکونی در خرم آباد و کوهدشت