مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 16:152023-12-23سياسي

آیت الله علم الهدی: وطن ‎پرستی و خدمت به هم‎نوع در همه پزشکان وجود دارد


نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد با بیان این که مهم است مسائل درآمدی پزشکان موردتوجه قرار بگیرد اما مهم تر از آن، تقویت عزت عمومی جامعه پزشکان است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، آیت الله سید احمد علم الهدی در دیدار با محمد رییس‎زاده، رییس سازمان نظام پزشکی کشور که به میزبانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، ضمن تأکید بر ضرورت حمایت از جامعه درمان کشور با محوریت پزشکان اظهار کرد: متولی حفظ کرامت پزشکان، سازمان نظام پزشکی و وزارت بهداشت است.

این نیست که ارتقای موقعیت اجتماعی و اقتصادی پزشکان و تکریم کادر درمان یکی از کارهای فرعی شما باشد؛ این مأموریت ذاتی و رسالت شماست پس باید بر این عرصه بیشتر تمرکز شود.

وی افزود: پزشک و مسائل درمانی، موضوع مورداحتیاج مردم است؛ به طوری که شما ثروتمندترین فرد از این جامعه را هم که تصور کنید، در صورتی که مبتلا به یک بیماری سطحی شود باز سر و کارش به مراکز درمانی می افتد و بر همین اساس، چون جایگاه پزشکان، پرستاران و جامعه درمان در مقام نجات‎دهندگان مردم از ابتلائات و بیماری هاست، هیچ کس در این جامعه نیست که منکر مقام این عزیزان باشد.

پزشک در قله مردم‎ داری است نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: مهم است که مسائل درآمدی پزشکان موردتوجه قرار بگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله علم الهدی: وطن ‎پرستی و خدمت به هم‎نوع در همه پزشکان وجود دارد

آیت الله علم الهدی: وطن ‎پرستی و خدمت به هم‎نوع در همه پزشکان وجود دارد