مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 17:052024-01-02بين الملل

پزشک انگلیسی خواستار بازنگری در اجرای قوانین جنگی شد


پزشک شناخته شده انگلیسی با یادآوری جراحات بی سابقه ای که کودکان غزه متحمل شده اند، خواستار بازنگری در قوانین جنگی در مناقشه غزه شد.

- پزشک شناخته شده انگلیسی با یادآوری جراحات بی سابقه ای که کودکان غزه متحمل شده اند، خواستار بازنگری در قوانین جنگی در مناقشه غزه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غسان ابو سته ، پزشک انگلیسی که 48 روز حضور پررنگی در غزه داشته و به مداوای مجروحان حملات رژیم صهیونیستی مشغول بود، خواستار ترسیم دوباره قوانین جنگی شد تا از تکرار وقایع وحشت جنگ غزه جلوگیری شود.

این پزشک حدود یک ماه پیش، از نوار غزه به لندن بازگشت و اکنون سعی دارد در همکاری با پلیس انگلیس، به تحقیقات دیوان کیفری بین المللی درباره جنایات جنگی این مناقشه کمک کند.

او امیدوار است که با ارائه شواهد کافی از زمان فعالیت خود در نوار غزه، نهادهای بین المللی را به برقراری دوباره هنجارهای جنگی مجاب کند، هنجارهایی که پس از جنگ جهانی دوم پدید آمدند؛ اما در جنگ غزه نقض شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروزنامه تایمز انگلیس، این پزشک 54 ساله گفت تصاویر بدن های خونین کودکان غزه هنوز مقابل چشمانش بوده و او را رها نمی کنند.

ابو سته که سابقه کمک به مجروحان در جنگ های عراق، سوریه و یمن را نیز دارد، گفت در جنگ غزه شاهد جراحت هایی بوده که در هیچ مناقشه دیگری به چشم ندیده است؛ از جمله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پزشک انگلیسی خواستار بازنگری در اجرای قوانین جنگی شد

پزشک انگلیسی خواستار بازنگری در اجرای قوانین جنگی شد