مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 17:452023-12-31سياسي

220 نخبه شاهد و ایثارگر در آذربایجان شرقی شناسایی شده اند


سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی از شناسایی 220 نخبه شاهد و ایثارگر در سطح استان خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی از شناسایی 220 نخبه شاهد و ایثارگر در سطح استان خبر داد.

علی اکبر سلمانی در نشست هم اندیشی نخبگان منتخب شاهد و ایثارگر آذربایجان شرقی که به همت دفتر دانش پژوهان شاهد و ایثارگر بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی برگزار شد، اظهار کرد: امروز، توسعه علم و فناوری در کشور یکی از خطوط مقدمِ مبارزه با دشمن است، بر این اساس کسانی که روزی در دفاع سهیم بودند، امروز هم باید در این حوزه، فعال و نقش آفرین باشند.

وی افزود: همین واقعیت باعث شده، بنیاد شهید و امور ایثارگران به عنوان یک نهاد انقلابی با درک این موقعیت، با رویکرد جدیدی به این میدان وارد شده و سازماندهی نخبگان عزیز شاهد و ایثارگر که کم هم نیستند را در دستور کار قرار دهد.

وی ادامه داد: امروز در کمال مسرّت و خوشحالی اعلام می کنیم که نتیجه تلاش های ما در آذربایجان شرقی در راستای سازماندهی نخبگان شاهد و ایثارگر، به شناسایی 220 نخبه و سرآمدِ شاهد و ایثارگر انجامیده است.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: نمایه شدن 150 مقاله در سامانه گنج شاهد بنیاد شهید و امور ایثارگرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

220 نخبه شاهد و ایثارگر در آذربایجان شرقی شناسایی شده اند

220 نخبه شاهد و ایثارگر در آذربایجان شرقی شناسایی شده اند